Organizarea diverselor activităţi (seminare, conferinţe, ateliere de lucru etc.) pentru dezvoltarea profesională a cadrelor didactice.
Tematica:
- Esența conceptului de calitate (Calitatea serviciilor educaționale: standarde şi cerinţe. Clienţii instituţiei de învățământ. Produsul instituţiei de învățământ.)
- Managementul calității (Funcțiile managementului calităţii: planificarea, controlul, asigurarea, îmbunătăţirea. Managementul Calităţii Totale. Principiile managementului calităţii)
- Componentele şi cerinţele Sistemului de Management al Calității – modelul ISO
- Managementul proceselor Sistemului de Management al Calității
- Evaluarea calității
- Noile educaţii şi provocările lumii contemporane;
- Elaborarea competenților de formare profesională;
- Taxonomia obiectivelor şi elaborarea standardelor educaţionale;
- Proiectarea activităţilor educaţionale de formare economică;
- Modalităţi de organizare a conţinuturilor predate;
- Pregătirea şi prezentarea prelegerilor / seminarelor;
- Metode interactive de predare-învăţare ale disciplinelor economice;
- Evaluarea şi monitorizarea procesului educaţional;
- Metodologia elaborării testelor la disciplinele economice;
- Metode complementare de evaluare a competenţelor studenţilor;
- Utilizarea calculatorului în educaţia economică;
- Metodologia elaborării curriculum-ului universitar;
- Relaţii interpersonale "profesor - student";
- Comunicarea didactică;
- Căi de reformare a procesului educaţional din universităţi etc.
Exemplu training