Cadrele didactice a departamentului Marketing şi Logistică şi disciplinele pe care le ţine fiecare în auditoriu
Nr. d/o | N.P.P | Titlu, funcţia | Disciplina |
---|---|---|---|
1 | Savciuc Oxana | conf.univ., dr. Şef departament |
|
2 | Belostecinic Grigore | Acad. al AȘM prof.univ., dr.hab. Rector ASEM |
|
3 | Melnic Igor | conf.univ., dr., Prorector ASEM |
|
4 | Cartavâh Tatiana | conf.univ., dr. |
|
5 | Zgherea Georgetta | conf.univ., dr. |
|
6 | Mitniţcaia Lidia | conf.univ., dr. |
|
7 | Solomatin Ala | conf.univ., dr. |
|
8 | Cristafovici Profira | conf.univ., dr. |
|
9 | Paic Mihai | lector superior |
|
10 | Saharneanu Liliana | lector superior |
|
11 | Şişcan Ecaterina | lector superior |
|
12 | Gaugaş Tatiana | lector superior |
|
13 | Rotaru Olesea | lector superior |
|
14 | Kovaliova Elena | lector universitar |
|
Adăugător, membrii departamentului sunt implicaţi în activităţi de coordonare a proiectelor de marketing, tezelor de licenţă şi a celor de masterat, lucru în comisiile de licenţă şi de susţinere a tezelor de masterat. Repartizarea acestor activităţi se face de către şeful catedrei în funcţie de titlul ştiinţifico-didactic, experienţă, disciplinele ţinute şi interesele de cercetare ştiinţifică ale cadrelor didactice.
Totodată, circa 1/3 din cadrele didactice a departamentului sunt membri ai Seminarului Ştiinţific de Profil cu denumirea „Managementul şi marketingul în economia contemporană”.
- Stagiile de practică (de producţie, de licenţă şi de masterat) conform Planului de studii sunt prevăzute şi se realizează la anii de studii 2 și 3 a ciclurilor I şi II.
Asigurarea cu locuri pentru realizarea stagiilor de practică ţine de responsabilitatea departamentului. La selectarea întreprinderilor se iau în calcul asemenea criterii ca domeniul de activitate, experienţa, mărimea întreprinderii, pieţe de desfacere şi nu în ultimul rând disponibilitatea de a oferi studenţilor condiţii corespunzătoare de realizare a stagiului de practică.
Obiectivele şi conţinutul stagiilor de practică la specialitatea Marketing şi Logistică sunt axate pe cunoaşterea particularităţilor funcţionării întreprinderilor industriale, agroindustriale, comerciale (engross şi en-detaille) şi din sfera serviciilor; aprofundarea cunoştinţelor în domeniul teoriei şi practicii marketingului; studierea procesului de management al marketingului; studierea funcţiei de comunicare şi promovare din întreprinderi ; a lua cunoştinţă de sistemul informaţional de marketing în cadrul întreprinderilor, însuşirea tehnicilor şi metodelor marketingului ; studierea sistemului logistic din întreprindere; culegerea, selectarea şi pregătirea informaţiei necesare elaborării tezelor de licenţă / de masterat.
În anul 2009 Catedra „Marketing şi Logistică” a fost implicată în proiectul TEMPUS jep – 26091 – 2005 „Implementarea Sistemului Instituţional de Asigurare Internă a Calităţii în Instituţiile de Învăţământ Superior din Republica Moldova” în comun cu UTM, UCCM, UASM şi a fost supusă unui proces de autoevaluare şi evaluare externă, fiind apreciată cu o notă de 8,5 din 10 posibile.
La etapa de prezentare a rezultatelor evaluării au fost prezenţi experţi naţionali şi internaţionali, care au dat aprecieri bune activităţii didactico-ştiinţifice a departamentului şi Specialităţii 362.1 Marketing şi Logistică.