- Pretendent:
- Alina TIMOTIN
- Conducător de doctorat:
- Oxana SAVCIUC, dr., conf.univ.
- Tema tezei
- Marketingul social și posibilități de aplicare în promovarea sănătății
- Programul de doctorat:
- 521.04 Marketing și logistică
- Data și ora susținerii:
- 05 martie 2021, ora 14:00
- Localul:
- Academia de Studii Economice a Moldovei, mun. Chișinău, str. G. Bănulescu-Bodoni, 59, MD-2005, Bloc B, etaj I, sala 104.
Principalele rezultate obținute:
- A fost definit conceptul de marketing social în domeniul sănătății și au fost identificate particularitățile în stabilirea mixului de marketing social.
- Au fost identificate și structurate, într-un set de măsuri, cele mai eficiente tehnici de marketing social, ce pot fi utilizate în domeniul sănătății publice din Republica Moldova, în vederea aplicării marketingului social în promovarea sănătăți.
- Setul de măsuri propus cuprinde: Modelul T de implementare a marketingului social în Republica Moldova, ghidul practic, programul de studii și schița echipei de dezvoltare a unui program de marketing social.
- Implementarea rezultatelor s-a realizat în cadrul Școlii de Management în Sănătate Publică a USMF Nicolae Testemițanu și în cadrul Agenției Naționale pentru Sănătate Publică.
Teza de doctor şi rezumatul pot fi consultate la Biblioteca Științifică a Academiei de Studii Economice din Moldova, în Repozitoriul ASEM şi pe pagina web a ANACEC.