Dacă studii economice - atunci la ASEM
VINO la ASEM, FII STUDENTUL NOSTRU!

Pretendent:
Iurie MALANCEA
Conducător de doctorat:
Grigore BELOSTECINIC, academician, profesor universitar, doctor habilitat în științe economice
Tema tezei
Imaginea ca factor de creștere a competitivității întreprinderii pe piață
Programul de doctorat:
521.04. Marketing; Logistică
Data și ora susținerii:
28 iunie 2022, ora: 13:00
Localul:
Academia de Studii Economice a Moldovei, pe adresa: Chișinău, str. Mitropolit G. Bănulescu-Bodoni nr. 61, etajul 3, sala Senatului (bloc A).
Principalele rezultate obținute:
  • Aprofundarea cercetărilor științifice asupra aspectelor teoretico-metodologice cu privire la imagine, identitate, competitivitate și strategii de creștere a competitivității întreprinderii prin imagine;
  • Definirea instrumentelor și metodelor de măsurare a imaginii întreprinderilor din Republica Moldova;
  • Trasarea direcțiilor de sporire a competitivității întreprinderii prin gestionarea strategică a imaginii întreprinderii;
  • Elaborarea unor strategii sustenabile de ameliorare a imaginii întreprinderii pe piață.
Comisia de susținere publică a tezei de doctorat:
  • Președinte – COTELNIC Ala, dr. hab. în științe economice, prof. univ., ASEM;
  • Conducător științific – BELOSTECINIC Grigore, dr. hab. în științe economice, prof. univ., academician al AȘM, ASEM;
  • Referent oficial – MITNIȚCAIA Lidia, dr. în științe economice, conf. univ., ASEM;
  • Referent oficial – GANGAN Svetlana, dr. în științe economice, conf. univ., UASM;
  • Referent oficial – PITUȘCAN Feodosie, dr. în științe economice, conf. univ., UCCM.
Principalele publicații științifice la tema tezei:

Articole  în reviste ştiinţifice

  1. MALANCEA, Iurie. Imaginea brandurilor autohtone Iuvas, Maicom și Vasconi prin prisma indicatorului Net Promoter Score. În: Revista Științifică „Economica” Nr.3(117), 2021, p.62-70, ISSN 1810-9136. Categoria B. Disponibil: https://ibn.idsi.md/ro/vizualizare_articol/140209
  2. MALANCEA, Iurie. Instrumente și metode de măsurare a imaginii întreprinderii pe piață. În: Revista de Știință, Inovare, Cultură și Artă „Akademos” Nr.3(62), 2021, p.61-70, ISSN 1857-0461. Categoria B. Disponibil: https://ibn.idsi.md/vizualizare_articol/148652
  3. MALANCEA, Iurie. The Role of Branding and Integrated Communications in Strengthening Corporate Image. În: Научный журнал «ИННОВАЦИОННЫЕ НАУЧНЫЕ ИССЛЕДОВАНИЯ» Nr. 12-2(14) 2021, p.291-301, ISSN 2713-0010. Disponibil: https://www.elibrary.ru/item.asp?id=47690919

Articole  în lucrările conferințelor și altor manifestări științifice

  1. MALANCEA, Iurie. Poziționarea companiilor prestatoare de servicii profesionale în Republica Moldova. În: ,,Conducere prin valori – o soluție pentru succes”,Conferința Internațională Științifico-Practică Eurasian Business Conference din 1 aprilie 2017, Universitatea Divitia Gratiae, p.73-87, ISBN 978-9975-53-814-5
  2. MALANCEA, Iurie. The Role of identity in the formation of image. În: Simpozion Științific Internațional al Tinerilor Cercetători 27-28 aprilie 2018, Ediția 16, Academia de Studii Economice din Moldova, p.91-97, ISBN 978-9975-75-926-7. Disponibil: https://ibn.idsi.md/vizualizare_articol/89857
  3. МАЛАНЧА, Юрий. Роль идентичности и имиджа в контексте интегрированных коммуникаций. В, «Инновации и технологии в цифровом мире: от угроз к возможностям»,Международная научно-практическая конференция Eurasian Business Conference, 18 мая 2019, Университет Divitia Gratiae, p.25-40,  ISBN 978-9975-3391-2-4

Alte lucrări și realizări specifice diferitor domenii științifice

  1. FOTEA, Ioan, NEAGOIE Daniel, MALANCEA, Iurie. Cercetări de Marketing prima ediție. București, Editura Economică 2019. 222 p. ISBN 978-973-709-865-8, (c.a 4,62)
  2. БОТЕЗАТ, Елена-Аурелия, МАЛАНЧА, Юрий. Основы Маркетинга первое изд. Chișinău, Editura Universității Divitia Gratiae 2021. 300 p. ISBN 978-9975-3489-5-9, (c.a 2,56)

Teza și rezumatele tezei pot fi studiate la adresa: https://irek.ase.md/xmlui/handle/123456789/2096

Adresa de email unde pot fi transmise avize la teză: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.